Next Page  21 / 52 Previous Page
Information
Show Menu
Next Page 21 / 52 Previous Page
Page Background

20

הפעלת סניפים

(40)

מפגש שבועי משותף לחונכים וחניכים

(בכל סניף)

בחלק מהסניפים החלו להתקיים מפגשים של אחת לשבועיים עבור החונכים בלבד

חונכים

(בערך

3000 )

חניכים

(בערך

1000 )

פעילויות מיוחדות

: חגים, טקסים, נסיעות וטיולים

סדנאות הכשרה

2

סמינרים למדריכים וחונכים

הורים המשתתפים במפגשים

ביקורי בית חוזרים

פעילויות בית

ימי עיון

מסע לפולין

תוצאות

חזויות

התוצאות החזויות מבוססות על ההנחות ומבטאות את

ציפיות הצוו

ת המוביל.

חלק מהספרות המקצועית התומכת

בתוצאות הצפויות היא אותה

ספרות שכבר צוינה בסעיף ההנחות. יש גם לציין

ש

בתחום העמדות ביחס לבעלי

מוגבלויות הספרות המקצועית מציינת ש

שינויי עמדות לטווח הקצר והבינוני מתבטאים בשינויים

רגשיים

וקוגניטיביים

,

בעוד ששינויים לטווח האר

וך

מתבטאים בעיקר בהתנהגות בפועל

(ראו את

Findler, Vilchinsky

and Werner, 2007

בעניין זה)

.

בטווח

הקצר

, המשתתפים עוברים חוויות מעשירות, מהנות ומשמעותיות בעבורם

ו

מתפתחת תחושת שייכות

לתנועת "כנפיים של קרמבו". החונכים מן האוכלוסייה הכללית לומדים להכיר את החניכים שלהם ואת צרכיהם

המיוחדים. בפרט, חונכים שלהם חניכים הדורשים אמצעי תקשורת מיוחדים רוכשים את יכולת השימוש באמצעים

אלה. הידע מוביל לתפיסה פחות סטריאוטיפית של החנ

יכים בעלי הצרכים המיוחדים מצד אחד, ולתחושת ערך

עצמי מצד שני. מתחילה להתגבש הכללה המובילה לקבלה של האחר.

2

מהשאלו

נים שהופצו על ידי

אביבית

אוורץ

עולה שאין מספיק הדרכה לדעת הורי החניכים

.