Next Page  16 / 52 Previous Page
Information
Show Menu
Next Page 16 / 52 Previous Page
Page Background

15

ויום ההדרכה

. לאחר מכן הופצו הסקרים לחונכי

ם ולהורי החונכים ו

התקיימו

סדרת הראיונות החצי מובנים /

מודרכים עם החונכים

והדיונים במס

גרת קבוצות המיקוד

.

לבסוף נערכו

ה

ראיונות

-חצי ה

מובנים

עם הורי החונכים.

המודל הלוגי

מבוא

כאמור, המודל הלוגי נבנה

בשיתוף עם

מובילי התנועה ולאור תכנית הפעילות

. יתרונו

הבולט של המודל

טמון

בהסבר

מרכיבי

תכנית

הפעילות

והקשרים ביניהם

.

המודל הלוגי שימש כמורה דרך

לאורך כל פעילות ההערכה

בשלבים השונים של התהליך ואפשר ללמוד לעומק את מרכיבי התכנית והקשרים ביניהם

.

כפי שצוין

, למעלה

בחינת הממצאים שמעלה המחקר המשולב לאור

ה

מודל הלוגי

היא זו שמאפשרת לחוקרים לבדוק עד כמה ניתן

לייחס ביטויים של תהודה

(כפי שאלה באים לידי ביטוי ב

אמצעות האינדיקטורים לתהודה שנבחרו במחקר)

לפעילות התנועה

. בפועל

המבנה הבסיסי של כל מודל לוגי מופיע בתרשים

הבא: