Next Page  19 / 52 Previous Page
Information
Show Menu
Next Page 19 / 52 Previous Page
Page Background

18

תיאורית

השינוי

לסיכום,

תיאוריית השינ

וי

העומדת בבסיס הפעילות של "כנפיים של קרמבו"

ונגזרת מן ההנחות

היא זו:

תנועת

נוער משמעותית המשלבת ילדים עם צרכים מיוחדים יחד עם ילדים ללא צרכים מיוחדים ואש

ר תהיה בעלת תכנית

חינוכית מפורט

ת

תוביל לשינוי עמדות ותצמיח מנהיגות לקראת שינוי בחברה

.

תיאוריית שינוי זו

הי

א שעמדה

למבחן

במהלך תהליך ההערכה

.

תשומות

התשומות

(inputs)

את כוללות

כל מה שדרוש

על מנת להפעיל את הפעולות המתוכננות להגשמת תיאוריית

. מ השינוי

דובר בדברים הבאים:

גיוסם של

בני נוער מן האוכלוסיה

בגיל (

15-18 )

שמשמשים כחונכים וגיוסם של

בעלי

צרכים מיוחדים

,

רובם

חניכים

גיל ( בתנועה

7-18

). בעלי צרכים מיוחדים שנקלטו

לפני

גיל

18

נשארים עד גיל

21.

הכנה של

תכניות המותאמות לשתי אוכלוסיות היעד

(ראו אוגדן התנועה באתר האינטרנט)

מ

ערכי הדרכה והכשרה מתמשכים של החונכים והמדריכים

מבנים מתאימים לאוכלוסי

ה ולפעילות

עזרה בטיפול פיזי

בחניכים (עובדי מט"ב)

הסעות

שיתוף פעולה

עם המועצה המקומית

, כולל

מחלקות חינוך ורווחה

במועצות

רכזים לכל תחום (לוגיסטיקה, הדרכה, פרסום, וכולי)

צוותי מטה (אזורי, הדרכתי, וכולי)

פעילויות

בסעיף

זה

נרשמות

כל

הפעילויות

המתוכננות

ליישום

תיאוריית

השינוי

.

תיאור

הפעילות

התכנית פועלת במתכונת של חניכים וחונכים

; כל

החניכים משתייכים לקבוצת בעלי הצרכים המיוחדים

, ואילו

החונכים משתייכים ברובם

(אולם לא כולם) לבני נוער מן האוכלוסיה הכללית.