Next Page  20 / 52 Previous Page
Information
Show Menu
Next Page 20 / 52 Previous Page
Page Background

19

הפעילות מתקיימת אחת לשבוע במודל של חונכות אישית במסגרת קבוצתית

, לכל

ח

ניך בתנועה מוצמד לפחות

חונך אחד

(בדרך כלל שניים) שמלווה

אותו לאורך כל הפעילות

.

החונכים אינם מתנדבים בתנוע

ה, אלא פעילים בה, ולכן הם משלמים

דמי השתתפות סמליים על פעילותם כמו

יתר החברים בתנועה

.

לתנועה

תפיסה חינוכית

ו

גישה המקצועית

-

"חונך כמתווך

"

אשר

ו פותח

ע"י קלאודיה קובי

-

אם מייסדת

עלפיהן

מושתת פעילות התנועה והמסרים אותן מובילה

.

תכנית

הפעילות

מותאמת לפעילות אינטגרטיבית בעלת מסרים של שוויון הזדמנויות

לכל, טיפוח

הפוטנציאל

הגלום בכל

משתתף

, זכות

ו הבסיסית להחליט החלטות הקשורות לעצמו באופן ריבוני וזכותו להשתייך לחברה

ולקהילה

.

פעולות במסגרת הפעילות

גיוס חונכים וחניכים

, פרסום (

פרזנטציות

, מפה לאוזן, מחויבות אישית בבתי הספר)

גיוס חניכים דרך משרדי

רווחה ה

, מחלקות החינוך ומפה לאוזן.

פעילויות

משותפות

לחונכים וחניכי

ם

בנייתם והוצאתם לפועל של אירועים

מיוחדים

: נסיעות, טק

סים, מחנות נוער, מחנה קיץ, מסע

לפולין, וכולי.

ביקורי בית

ייזום פעילויות להורי

החניכים

ימי

הורים להורי החונכים

פעילויות

ייחודיות

לחונכים

פעולות להגברת חשיפה והפצה של התכנית

התנדבות של פעילי הסניפים

(חונכים וחניכים) בקהילה

סדנאות

הכשרה, סמינרים

למדריכים וחונכים וימי עיון

: מסדר

טקס עם

הורים ה

תפוקות (בדיקת הפעילות השוטפת לא נכללה במחקר הנוכחי)