עבודות אקדמאיות

בית איזי שפירא גאה להציג את רשימת התזות והעבודות הסמינריוניות לתארים מתקדמים שנערכו במסגרתו בשיתוף מוסדות אקדמאיים בכירים:

1. המוסיקה כשיטת טיפול, מחקר ראשוני בעבודה עם ילדים עם פיגור – ביה"ס לחינוך, 2006.

2. פרוייקט גמר, הפקולטה להנדסה, תעשייה וניהול, אוניברסיטת ת"א 2006.

3. מידת ההיענות להמלצות טיפוליות ופעילויות פנאי משותפות עם הילד אצל אימהות לילדים עם צרכים מיוחדים, באזור השרון. מיכל (מיקי) נבון תואר שני, בית הספר לעבודה סוציאלית, אוניברסיטת חיפה. 2005.

4. הענות הילד עם צרכים מיוחדים לטיפול מוטורי – תרגילים מוטורים וגורמים המשפיעים על המוטיבציה לטיפול. אלעד ושדי, תואר שני בחינוך גופני ביה"ס לחינוך גופני ע"ש זינמן, מכון וינגייט. 2004.

5. הקשר בין השתתפות של קבוצת מנהיגות נוער בתוכנית לשינוי עמדות, דימוי עצמי ומיקוד שליטה. רונן כהן, תואר שני, ביה"ס לעבודה סוציאלית, אוניברסיטת בר-אילן. 2004.

6. אפיוני תקשורת הקדם מילולית של ילדים עם שיתוק מוחין. רז טננבאום, תואר שני, בית הספר לחינוך אוניברסיטת תל אביב. 2003.

7. השפעת פעילות מובנית במים לפעוטות על יכולת מוטורית, יחס הורה-ילד, דימוי עצמי והסתגלות בגיל הגן. דפנה אשר, תואר שני בבית הספר לחינוך של אוניברסיטת בר-אילן. 2002.

8. השפעת מעורבותם של ילדים עם נכויות התפתחותיות קשות (הלומדים בבית ספר מיוחד) עם בני גילם בבית ספר רגיל בתחומים חברתיים ולימודיים-ארבעה מערכי נחקר יחיד. אורנה קונקול, תואר שני ביה"ס לחינוך, אוניברסיטת תל-אביב. 2002.

9. השפעתו של הטיפול במים על משתני תפקוד גופני ונפשי בקרב הנבדקים הסובלים ממחלת מפרקים ולאחר החלפת ירך או ברך. אילנית ויגנפלד-להב, תואר שני בחינוך גופני, ביה"ס לחינוך גופני ע"ש זינמן, במכון וינגייט. 2003.

10. הקשר בין תחושת העצמה של הורים לילדים עם צרכים מיוחדים בגיל הרך לבין מידת מעורבותם והשתתפותם. בתיה חודטוב, תואר שני, ביה"ס לעבודה סוציאלית, אוניברסיטת בר-אילן. 2001.

11. השפעת תרגיל גופני יומי על מכשיר המסילה הנעה על תפקוד מוטורי של ילדים עם פיגור בינוני-עמוק. מאיר לוטן, תואר שני בפיזיותרפיה, אוניברסיטת תל-אביב. 2000.

12. יעילות הסנוזלן בהפחתה של התנהגות בלתי מסתגלת והגברת התנהגות הסתגלותית בקרב ילדים עם צרכים מיוחדים (5-10 שנים). מישל שפירא, תואר שני ביה"ס לריפוי בעיסוק, האוניברסיטה העברית ירושלים. 1997.

13. השפעת ההידרותרפיה של הילד החריג – ע"פ תחושות ההורה. שרון קוזי ומיכל משעל-ביטון, תואר ראשון בריפוי בעיסוק, אוניברסיטת תל-אביב. 1996.