עבודות גמר- לימודי ההידרותרפי- הכשרה מקצועית
להלן רשימת תזות ועבודות סמינריוניות לתארים אקדמאיים שנערכו בבית איזי שפירא
בשיתוף בית איזי שפירא והמוסדות האקדמיים בהם למד/ה הסטודנט/ית:
- (מי כתב?), “המוסיקה כשיטת טיפול, מחקר ראשוני בעבודה עם ילדים עם פיגור”, ביה”ס לחינוך, 2006.
- (מי כתב?), פרוייקט גמר (שם?), הפקולטה להנדסה, תעשייה וניהול, אוניברסיטת ת”א 2006.
- “מידת ההיענות להמלצות טיפוליות ופעילויות פנאי משותפות עם הילד אצל אימהות לילדים עם צרכים מיוחדים, באזור השרון”. מיכל (מיקי) נבון תואר שני, בית הספר לעבודה סוציאלית, אוניברסיטת חיפה. 2005.
- “הענות הילד עם צרכים מיוחדים לטיפול מוטורי – תרגילים מוטורים וגורמים המשפיעים על המוטיבציה לטיפול” . אלעד ושדי, תואר שני בחינוך גופני ביה”ס לחינוך גופני ע”ש זינמן, מכון וינגייט. 2004.
- “הקשר בין השתתפות של קבוצת מנהיגות נוער בתוכנית לשינוי עמדות, דימוי עצמ ומיקוד שליטה”. רונן כהן, תואר שני , ביה”ס לעבודה סוציאלית, אוניברסיטת בר-אילן. 2004.
- “אפיוני תקשורת הקדם מילולית של ילדים עם שיתוק מוחין”. רז טננבאום, תואר שני, בית הספר לחינוך אוניברסיטת תל אביב. 2003
- “השפעת פעילות מובנית במים לפעוטות על יכולת מוטורית, יחס הורה-ילד, דימוי עצמי והסתגלות בגיל הגן”. דפנה אשר, תואר שני בבית הספר לחינוך של אוניברסיטת בר-אילן. 2002.
- “השפעת מעורבותם של ילדים עם נכויות התפתחותיות קשות (הלומדים בבית ספר מיוחד) עם בני גילם בבית ספר רגיל בתחומים חברתיים ולימודיים-ארבעה מערכי נחקר יחיד”. אורנה קונקול, תואר שני ביה”ס לחינוך, אוניברסיטת תל-אביב. 2002.
- “השפעתו של הטיפול במים על משתני תפקוד גופני ונפשי בקרב הנבדקים הסובלים ממחלת מפרקים ולאחר החלפת ירך או ברך”. אילנית ויגנפלד-להב, תואר שני בחינוך גופני, ביה”ס לחינוך גופני ע”ש זינמן, במכון וינגייט. 2003.
- “הקשר בין תחושת העצמה של הורים לילדים עם צרכים מיוחדים בגיל הרך לבין מידת מעורבותם והשתתפותם”. בתיה חודטוב, תואר שני, ביה”ס לעבודה סוציאלית, אוניברסיטת בר-אילן. 2001.
- “השפעת תרגיל גופני יומי על מכשיר המסילה הנעה על תפקוד מוטורי של ילדים עם פיגור בינוני-עמוק”. מאיר לוטן, תואר שני בפיזיותרפיה, אוניברסיטת תל-אביב. 2000.
- “יעילות הסנוזלן בהפחתה של התנהגות בלתי מסתגלת והגברת התנהגות הסתגלותית בקרב ילדים עם צרכים מיוחדים (5-10 שנים)”. מישל שפירא, תואר שני ביה”ס לריפוי בעיסוק, האוניברסיטה העברית ירושלים. 1997.
- “השפעת ההידרותרפיה של הילד החריג – ע”פ תחושות ההורה”. שרון קוזי ומיכל משעל-ביטון, תואר ראשון בריפוי בעיסוק, אוניברסיטת תל-אביב. 1996.