לקוחות יקרים,
כארגון ממוקד לקוח, חשוב לנו מאוד לשמוע את קולם של הלקוחות שלנו – כמה הם שבעי רצון מהטיפולים והשירותים שלנו, כמה הם מרוצים מהנגישות, מהמבנה וכו’.
בחודש יוני ביצענו סקר בקרב לקוחות שירותי החוץ – התקבלו 267 משובים מאוד חיוביים, עם ציונים מאוד גבוהים.
להלן תמצית הממצאים:
(הסולם הוא של 1-6, כאשר 1 לא מרוצה כלל, 6 מרוצה מאוד)
בנוסף, להלן חלק מההערות שהלקוחות כתבו:
- יחס אישי, רגישות, מקצועיות, סבלנות – ברמה גבוהה ביותר
- כל הצוות נהדר
- תמיד איכותיים, בזמן, לעניין, עם חיוך. לב ענק. אין הערות רק תודות. תבורכו על עבודתכם.
- אוהבים אתכם
- מלון חמישה כוכבים, לא דומה בכלל לאתרים אחרים, מנסיון אישי. אתם פשוט נהדרים !!
- מקום נהדר! כל הכבוד על הפעילות המבורכת
- עבודת קודש
- בית איזי תמיד היה ויהיה בית שני
אנו נשמח להמשיך ולקבל את התגובות שלכם בכל עת, שאלון מקוון מופיע באתר (הכפתור הצהוב מצד שמאל למעלה, https://www.beitissie.org.il/feedback/)
שלכם,
מיטל נתיב meitaln@beitissie.org.il
מנהלת שירות לקוחות, בית איזי שפירא