מרכז מרופין לקריירה ובית איזי שפירא מזמינים אתכם ליום עיון בנושא “זהות, עבודה ואהבה” . במסגרת יום העיון יושק ספרו של ד”ר בני הוזמי “זהות של מסוגלות”. נשמח לראותכם! הזמנה ב-PDF להרשמה לחץ
“זר של אהבה ראיתי ביקום” יאיואי קוסאמה איזו זכות גדולה לציין 40 שנות פעילות (+ 1) במסגרת תערוכתה של קוסאמה ב- מוזיאון תל אביב לאמנות – Tel Aviv Museum of Art. קוסאמה מתמודדת נפש מזה עשרות שנים, מייצגת היטב את החזון של בית איזי שפירא השם במרכז את היכולת של […]
מה יהיה? באמת שרציתי לאהוב את הסרט. כמו שאמרת, רואים שהבמאים ניסו להשקיע קצת יותר מלעשות רק שוט-רוורס שוט. גם חלק מהשחקנים מנסים. אבל הבעיה העיקרית היא שאני לא מסכים איתך לגבי הפסקה הלפני-אחרונה: הסרט הזה פשוט לא יודע לבנות בדיחות. בסרטים של אדגר רייט, למשל, יש הרבה דברים שמופיעים בהתחלה ומקבלים בסוף פיי-אוף בדרכים מפתיעות ומצחיקות. כאן, הרוב המוחלט של הבדיחות צפוי מהרגע שמכינים אותן. כבר בפעם הראשונה שמזכירים קונספט מסויים (ואז חוזרים עליו עוד כמה פעמים), ברור לך כבר שזה הולך להגיע, וכשזה קורה נותר רק לבהות במסך באדישות של "כן, הנה זה." כמו כן, יכול להיות שבראש שלהם הדמות של ג"סי פלמונס קורעת מצחוק אבל לאורך כל הסרט היא פשוט הרגישה מעיקה. ויש שחקן שמופיע לקראת הסוף שבהחלט היה לי נחמד לראות על מסך שוב.
מה יהיה? באמת שרציתי לאהוב את הסרט. כמו שאמרת, רואים שהבמאים ניסו להשקיע קצת יותר מלעשות רק שוט-רוורס שוט. גם חלק מהשחקנים מנסים. אבל הבעיה העיקרית היא שאני לא מסכים איתך לגבי הפסקה הלפני-אחרונה: הסרט הזה פשוט לא יודע לבנות בדיחות. בסרטים של אדגר רייט, למשל, יש הרבה דברים שמופיעים בהתחלה ומקבלים בסוף פיי-אוף בדרכים מפתיעות ומצחיקות. כאן, הרוב המוחלט של הבדיחות צפוי מהרגע שמכינים אותן. כבר בפעם הראשונה שמזכירים קונספט מסויים (ואז חוזרים עליו עוד כמה פעמים), ברור לך כבר שזה הולך להגיע, וכשזה קורה נותר רק לבהות במסך באדישות של "כן, הנה זה." כמו כן, יכול להיות שבראש שלהם הדמות של ג"סי פלמונס קורעת מצחוק אבל לאורך כל הסרט היא פשוט הרגישה מעיקה. ויש שחקן שמופיע לקראת הסוף שבהחלט היה לי נחמד לראות על מסך שוב.
Thank you for stopping by Jody.